Friday, February 4, 2011

Lelakinya Fitri AF!

assalamualaikum..hai kawan2..=)


entri kali ni pasal sorg mamat ni dulu join AF.af2 kalo x clap aku..mggu ke bp ntah dy da kuar.sore xdela sedap sgt.yang aku tau dy nih pereka fesyen.waaa..hebat tu kan...?tgk ni pic dy tym af dlu..



amacam?ensem x?bole tahan la kan..tp disebabkan style rambutnye yang gtu dy nmpk cam sedikit selekeh n sedikit serabut n cam girly sket..wahahah!sorry yer incik fitri.gomei2!n tym tu memang dy nmpk kurus r..kategori?keding gak kot.sebab dy tggi kan..
skang cane lak?jom tgk..








OMG!ape da jadi ngan fitri nih?waa...makin ensem r..aku rasa memang ak da ketinggalan zaman r.aku baru tau fitri ni ubah imej..whooaaa!sungguh manly gitew..grrr~hahaha!songal..pic nih amk drpd incik budiey.tym nih kat konsert af5.wah!aku sgt ketinggalan.eceli aku bru pasan imej incik fitri ni sebab tgk 1 iklan ni..bkn iklan eceli..sedutan utk rancangan ape ntah..ubah imej kot klu x clap aku.1st tym tgk..waaa..ni ke fitri??hihihi..bile dy camtu kan, tingat lak kat rizalman.dlu pon rizalman rambut panjang ala2 fitri ni ..tp lurus r..skang rambut da cam lelaki.waaa..memang sume designer camtu eyh?drpd ala2 girly kepada manly...diorg ni gak bole dikategorikan ensem r kan...even da berumur..
okla..aku nak cau cin cau dlu..
daaa~


tenkiu for reading this entri=)

No comments:

Post a Comment