Saturday, February 12, 2011

alia hani aka hani talia..=p

salam..halo sume!annyeong!




even da 2mggu besday aku da lepas..tp aku cukup terharu dapat adiah dari cik alia hani ni..kekeke!
alia!suke2...memang sgt suke..hehehe..kumawa!
hani talia tu suke2 dy je letak name sebab dy admire sgt ngan hani tajima tu.katenye bkk sem depan nak pake shawl ala2 hana tajima.wahahaha!

photo kredit to yeirkif

bulan 3 nih kitorang akan wat haluan masing2..hukhuk.sedey..sebab sume dak batch akan pegi internship.alia intern kat oberc..jauh..singapore.huhuhu..gudluck to her..g sane jimat2 sket yer..tau la elaun byk..simpan2 same tuk blanja aku blik dr intern nnt.heeee~aku intern mana?hehe..dekat jer..kolumpo je..tu pon jauh dr family kot.malas jauh2 lg.hihi.cuak seyh!arap aku gain byk knowledge..pray for me k.

alia!sayang kamoo...=)

p/s: tq reading this entri..=)

/

No comments:

Post a Comment