Monday, March 21, 2011

berkasih di qaseh bistro =p

Assalamualaikum..annyeong!
halo readers sekalian..lame da aku x update belog nih..2 mggu dah kot rasenye...
kinda bz meh dengan intership nih..gpon xdak tenet skang ni.bertambah susa la aku nak on9..

berbalik kepada tajuk entri di atas..
sape yg berkasih kat bistro qaseh tu?bistro qaseh tu kat mana?haa..tu yg kte nak find out tu..hahaha!
eceli smggu sbelum aku mula tinggal kat umah paktam aku utk intern..aku g meronda ronda umah kezen2 ku tdo umah diorg semalam dua..dua malam kat putrajaya then 1 malam kat shah alam..haa...nak dijadikan cite..aku da lame tingin nak g bistro qaseh ni. aku ade tgk lam paper ape ntah ritu then kat tenet pon ade org post entri pasal bistro qaseh nih..tu yg membuatkan aku tingin nak g mkn ctu..aku pon ckp la kat kezen aku kat shah alam tu..nnt ble aku g umah dy aku nak dy bawak g makan kat bistro qaseh tu..hahaha!pulun x? 

akhirnya tercapai juga hasrat aku..hehe...sape yg berkasih kat bistro qaseh tu?haha!aku la yg berkasih tu..wahahaha!xde mende pon..aku kezen aku n hubby dy..kitorg 3org..yeay!ade org blanje..hehe..bistro qaseh tu teletak kat seksyen 13.kat blakang tesco extra.. makanan dy not bad la..sedap juge.harga pon berpatutan..mknn spesel kat cni air qaseh spesel n nasi goreng qaseh spesel..wahahah!tp mknn tu mahal skit la..jom terjah pix~

buku menu pon heart uolls~




ayaq qaseh spesel...walaweh~






nasi paprik..kecur liur sape yg tgk nih~hehe








eceli byk g aku nak cte.tp nnt la aku wat entri laen.
tenkiu..c u then..=)

No comments:

Post a Comment